vineri, 16 iulie 2010

Din nou pe world wide web

Am revenit în lumea pământeană (aka am terminat examenul de licenţă!!!), pot să spun că îmi aparţin din nou şi mă pot ocupa de "rezoluţia" de Anul Nou, aceasta a paginii de blog...Însă de azi plănuiesc să fiu mai constantă şi, mai ales, mai productivă...în sensul că vreau să îmbogăţesc www-ul cu ceva , nu doar să-l umplu de informaţii redundante.
Dar până atunci vreau să împart cu restul lumii bucuria primei băi în mare de anul acesta (da, prima baie a unei constănţence care are sub balcon malul mării a avut loc azi, 15 iulie), bucurie amplificată de faptul că a fost într-o apă superbă, nici prea caldă să deranjeze, nici prea rece să dăuneze, valurile numai bune pentru a fi legănaţi lin, cu prietenii din cămin, împărtăşindu-ne aspiraţiile şi visurile de perspectivă...unde mai pui că am văzut-o şi pe Casiopeea...cum să te mai poţi îndoi de existenţa divinităţii şi a fericirii ?
Următoarea postare va fi din Iaşi, sper să reuşesc să am o impresie de comunicat (îndoiala provine din faptul că trenul meu ajunge târziu în Iaşi şi...ÎNCĂ NU ŞTIU UNDE O SĂ DORM !!!)
It's the first day of the rest of my life!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu