sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Cât de dor...


Cât de dor îmi era să discut cu cineva altceva decât aspectele banale ale zilelor, să filosofez, să argumentez, să mă exprim, să mă dezvălui aşa cum sunt, cu ceea ce cred şi cu ceea ce visez...
Azi a fost o zi frumoasă...a început cu examen la Psihologie managerială cu proful nostru transfomaţionist, o experienţă foarte plăcută care o să-mi lase multă vreme un gust dulce în gură (plus că m-a invitat la masterul LUI de Psihologie militară...), apoi bursa care a venit şi a plecat, dar a luat cu ea un bagaj de anxietate, apoi prietenii din cămin...o discuţie profundă şi plurivalentă cu un alt prieten şi o baie luuuuungă...ce mai lipseşte pentru a fi o zi perfectă? O carte bună (în care mă voi arunca după ce termin de consemnat aici) şi un sărut cu semnificaţie...la partea asta mai am de aşteptat, dar mă bucur totuşi de această zi frumoasă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu