duminică, 24 ianuarie 2010

Te uită cum ninge ianuarie...


Chiar nu mă aşteptam să mai vină iarna o data, şi cu atât mai puţin cu aşa forţă...după câteva zile de 10-15 grade Celsius începusem să regret că mi-am trimis trenchcoat-ul şi gecile de primăvară acasă...
Dar iată că a venit...şi mă bucur enorm...să văd albul acesta imaculat al zăpezii...îmi aduce aminte de purităţi de mult uitate...
Plus că am avut parte de bulgăreala mult visată din decembrie când căminul era pustiu...numai eu, câţiva prieteni care lucrau şi iubita mea care urăşte iarna, frigul, zăpada şi tot ce implică ea...Şi am primit ca bonus 2 zile în care a nins nonstop CA ÎN POVEŞTI...şi unde mai pun că eram în presesiune, deci...stresul nu era maxim...memorabil...gheţuş la 2 dimineaţa...
Din păcate asta a fost acum aproape o săptămână...de atunci...sunt prizoniera sălii de lectură...
Bineînţeles că asta este echivalent cu muuuuuuuuuuuultă introspecţie...care m-a făcut să-mi pun câteva întrebări...De exmplu, de vreo 2 săptămâni ascult aceleaşi 8 (OPT!!!) melodii pe care prietenele mele le etichetează prin expresia "de tăiat venele" (The Script - I'm Yours, Joan Baez - Diamonds and Rust, Sade - By Your Side, Coldplay - The Scientist, Damien Rice - The Blowers Daughter, David Grey - Sail Away, Coldplay - Fix You, Ray LaMontagne - Let It Be Me ) şi pur şi simplu nu pot să schimb playlistu...Dar chestia este că nu mă simt tristă...sau cel puţin nu mă simţeam acum 2 săptămâni, când le-am pus prima dată în listă...ci îmi făcusem una dintre Sleeplist-urile mele pe care am tot redus-o de a rămas la 8... şi apoi am început s-o ascult şi ziua...Şi întrebarea era: sunt, de fapt, tristă, dar nu vreau să o recunosc conştient, ca să nu mai zic cu voce tare? Şi dacă sunt, de ce?
Uff...nici bine nu am apăsat pe tastele d, c şi e că mi-au şi apărut nişte posibile răspunsuri...Şi culmea este că mai devreme când meditasem la aceste lucruri nu îmi veniseră în minte...bine...între timp am ascultat 3 melodii (altele decât cele 8, dar nu noi...ci in alte perioade din astea de "blocaj" ...şi asta pentru că am rămas singură la sala de lectură şi nu aveam decât telefonul la mine...că altfel tot cele 8 ar fi fost ;)) ) şi anume: Jason Mraz - I'm Yours, Patty Griffin - Rain şi Staind - Epiphany...şi împreună au răscolit nişte chestii... Iar acum că am ajuns în cameră am adăugat cele 3 plus încă 4 Patty Griffin la lista veche...
Dar, de fapt, nu sunt tristă...sunt...nuş cum se numeşte această stare...cred că dezamăgire...din cauză că îmi dau seama că oricât mi-aş repeta "Nu mai vreau relaţie, nu mai vreau iubire, vreau să mă distrez!" nu o să ajung să mă cred niciodată...mai ales că am încercat să mă "distrez" şi nu m-am ales decât cu un dezgust faţă de respectivele persoane şi să mă minunez de grădina Domnului...şi am ajuns să spun cu voce tare "Vreau să mă îndrăgostesc!!!" culminând cu "...chiar de un dobitoc, dar să simt din nou acel sentiment, acea explozie în mine!!!"
Prin urmare...Te uită cum ninge ianuarie...

Asculta mai multe audio Film

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu